Vraji-Magie

VRAJI

Credeti in vraji?

Zodia Berbecului si iubirea in 2012

Pana in octombrie 2012 domneste aceeasi nota sobra, inflexibila, pe care Saturn, aflat in casa cuplului, incearca sa ti-o impuna de vreo doi ani.

Privesti relatia prin prisma echitatii, a rigorii si a increderii. Daca partenerul nu respecta aceste cerinte, tinzi sa-l sanctionezi sau sa-l indepartezi. Este posibil si reversul: celalalt sa fie exigent, rigid ori rece. Se mai poate ca partenerul sa aiba probleme sau cuplul sa fie supus unor incercari dinafara.

Unii Berbeci pot cimenta acum oficial o legatura mai veche, iar in viata Berbecilor singuri pot intra persoane prudente si intelepte.

Sunt putine sanse sa apara o pasiune aprinsa, iar daca apare, e marcata de o diferenta de varsta, de piedici sau dificultati, reprezinta o proba sau determina o alegere.

Intre 8 februarie si 5 martie 2012, Venus in Berbec iti aduce sansa in dragoste sau in casnicie prin sporirea puterii de seductie, a senzualitatii, a receptivitatii si a dorintei de armonie.

Intre 3 aprilie si 7 august 2012, Venus face o escala prelungita in Gemeni. Ca urmare, comunicarea si drumurile au un impact decisiv asupra relatiei si te poti implica, impreuna cu perechea, intr-un demers intelectual comun.

Prudenta intre 15 mai si 27 iunie 2012! Venus va fi retrograda, asa ca ai grija ce vorbe crezi, ce promiti sau ce indiscretii comiti.

Marte iti dinamizeaza relatiile intre 3 iulie si 23 august 2012, fie in sens pasional, fie conflictual. Cauta sa eviti disputele si sa-ti atragi perechea intr-o actiune energica, cu scop constructiv.

Prudenta in toata luna august 2012! Conjunctia Marte-Saturn ar putea avea efecte dure.

Pe 5 octombrie 2012 Saturn paraseste, in sfarsit, casa cuplului Berbecilor, iar ultimul trimestru din 2012 va fi caracterizat de un climat relational vizibil mai relaxat.

Un comentariu:

Allison Howarts spunea...

Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă care să-l aducă înapoi, dar eu sunt tipul care niciodată nu credea în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atât de surprins, am răspuns la telefon și tot ce mi-a spus a fost că a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care ma ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistență în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
1) vrăji vrăji
2) vrăji pierdute
3) Vrăjile divorțului
4) Vrăjile căsătoriei
5) Vraja de legare.
6) vrăji de rupere
7) Înlăturați un iubit trecut
8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
9) doresc să-ți satisfacă iubitul
Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
ogagakunta@gmail.com