Vraji-Magie

VRAJI

Credeti in vraji?

Ceremonialul de dragoste al lui Venus



Aceasta este o formula magica standard care poate fi folosita de ambele sexe. Urmeaza-i instructiunile cu grija si el sau ea va fi din nou in bratele tale cat ai clipi.

1. Aprinde tamaie de trandafir (poate fi tamaie obisnuita pe care ai picurat putin ulei de trandafir) vinerea noaptea, deoarece vinerea este sub influenta lui Venus - zeita dragostei si a armoniei. Fa-o cat mai aproape de miezul noptii.

2. Aprinde doua lumanari rosii, rosul fiind simbolul pasiunii si al desteptarii.

3. Pe doua bucatele de hartie scrie numele partenerului si adauga o picatura de vin daca esti barbat sau o picatura de parfum daca esti femeie.

4. Pune hartiile sub lumanari.

5. Cauta sa obtii o stare de relaxare mentala si imagineaza-ti iubitul stand singur intr-un gol intunecat. In timp ce il vizualizezi, inchipuie-ti o lumina rosie stralucitoare care incepe sa-l inconjoare, cuprinzandu-i intregul trup. Dupa un minut sau doua, lasa imaginea sa se estompeze.

6. Practica ritualul cinci nopti consecutive, la aceeasi ora.

Acest ceremonial este excelent si pentru reaprinderea pasiunii partenerului tau, daca interesul lui sexual pentru tine a scazut. In acest caz asigura-te ca in a sasea noapte veti fi singuri pentru ca ceremonialul sa-si faca pe deplin efectul.

Un comentariu:

.... spunea...

Am fost frustrat și devastat când soțul meu a cerut divorțul. Apoi l-am contactat pe Dr. DAWN, după ce am văzut o mulțime de mărturii despre modul în care Dr. DAWN a ajutat atât de mulți oameni să restabilească pacea în căsnicia și relația lor,
De asemenea, am văzut cum a tratat diferite boli și a ajutat puțini oameni să trateze infertilitatea și am decis să-l contactez pentru ajutor,
Mi-a promis că mă va ajuta când după ce i-am explicat totul, i-am oferit tot ce mi-a cerut și și-a făcut treaba, acum soțul meu mă iubește atât de mult și mă tratează cu grijă. Casa mea este atât de liniștită și plină de fericire, totul datorită doctorului DAWN,

Contactați-l dacă în prezent aveți vreo problemă. El este WhatsApp: +2349046229159
E-mail: dawnacuna314@gmail.com