Vraji-Magie

VRAJI

Credeti in vraji?

Rugaciune pentru momente de cumpana, pentru o solutie buna.


Rugaciune catre Sfanta Fecioara care a indeplinit multe dintre dorintele cititorilor nostri


Prea iubita si prea sfanta Marie, tu care desfaci necazurile tuturir celor ce alearga dinaintea ta, asculta si rugaciunea mea.Maicuta , ma sufoca necazul (......) , se spune dorinta.

I ntinde mainile tale cele prea sfinte si dezleaga de la mine acest necaz, ca sa nu mai fiu nefericit(a) si sa nu mai sufar.

Destul ai suferit tu pierderea Fiului tau cel iubit.

Cu puterea ta ridica de la mine aceasta suferinta si usireaza-mi viata.

In miinile tale imi incredintez ,Fecioara, durerea mea; si la tine alerg ca sa culeg mangaiere.

Oh, Maica a Mantuitorului nostru.Ai mila de mine si nu mai lasa sufletul meu sa fie apasat de povara necazului, ci cu bunatatea ta ridica acest necaz si despovareaza-mi suufletul.

Elibereaza-ma de amaraciunea , de mania si de toata ura pe care aceasta problema le-a nascut in mine.Si cu blandetea ta ajuta-jma sa trec peste tot si sa-mi vad de viata mai departe.

In numele Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh. Amin

2 comentarii:

Camila360 spunea...

Buna ziua, prietenii mei sunt Camila Rodela si sunt din Michigan, United State. Sunt aici pentru a depune mărturie despre lucrările bune ale lui DR.OGAGA ​​KUNTA în viața mea. Soțul meu și cu mine am fost căsătoriți timp de 27 de ani cu doi copii. acum doi ani totul a ajuns la capăt. Am vrut soțul meu înapoi și l-am rugat, dar nu a ascultat niciodată, așa că am dat peste câteva mărturii despre această vrăjitoare particulară. Unii oameni au mărturisit că le-a adus înapoi pe iubitul lor Ex, unii au mărturisit că restaurează uterul și vindecând cancerul și alte boli, unii mărturisind că poate vrăji pentru a opri divorțul și vraja pentru a obține o slujbă bine plătită. Este uimitor, am dat peste o mărturie specială, era despre o femeie numită Vera, ea a mărturisit despre modul în care a adus înapoi iubitul ei Ex și, la sfârșitul mărturiei sale, și-a abandonat e-mailul. După ce am citit toate acestea, am decis să-i încerce. L-am contactat prin e-mail și mi-a explicat problema mea. Și mi-a spus ce trebuie să fac, am făcut-o și soțul meu sa întors la mine. Ne-am rezolvat problemele și am fost și mai fericiți decât oricând. Ești un om talentat și nu voi opri publicarea lui pentru că e un om minunat. Dacă aveți vreo problemă și sunteți în căutarea unei vrăji adevărate și autentice, Încearcă-l oricând, este răspunsul la problemele tale. Puteți să-l contactați prin e-mail: ogagakunta@gmail.com și să vă rezolvați problemele ca mine. El poate rezolva următoarele probleme și multe altele.
(1) DACĂ VREAȚI EX-BACK
(2) VREAȚI SĂ CONVENȚI SOSIUNEA DUMNEAVOASTRĂ PENTRU ÎNCĂLCAREA DIVORȚIEI
(3) VĂ RUGĂM SĂ VĂ PROMOVAȚI ÎN OFICIUL DVS.
(4) VREI BĂRBAȚI BĂRBAȚI ȘI FEMEILE CARE VOR VĂ CĂUTĂ ATRACTIVĂ
(5) DACĂ DORIȚI SĂ CONCEPTĂ UN COPIL
(6) VREI DUMNEAVOASTRĂ
(7) VEI DUMNEAVOASTRUL DUMNEAVOASTRĂ PENTRU AI IUBI DOAR PENTRU VESTUL VIEȚII LUI
(8) Aveți nevoie de SPELL buna LUCK
(9) Aveți nevoie de un SPOT LOTTERY
(10) Aveți nevoie de un loc de muncă
ogagakunta@gmail.com

rodric camela spunea...

Buna ziua prietenilor imi doresc sa impartasesc declaratia mea si sa spun cat de mult am fost de cand iubitul meu sa intors inapoi la mine din cauza marelui ajutor Dr. IZOYA a carui adresa de e-mail drizayaomosolutions@gmail.com mi-a fost oferita, sotul meu ma lasat in prima saptamana a lunii aprilie în acest an, deoarece credea că îl înșeală. Mi-a spus că prietenii lui i-au spus că am văzut pe altcineva când nu este în jur, am încercat să-l fac să înțeleagă că prietenii lui i-au mințit, dar nu mi-a dat șansa să-i explic că a fost cum ma lasat pentru o alta femeie. După o lună de separare am încercat să trăiesc o viață normală fără el, dar a fost foarte greu pentru mine să mă descurc, apoi am decis să îl contactez pe dr. IZOYA prin adresa de e-mail drizayaomosolutions@gmail.com pe care l-am întâlnit în acest an în 12 iulie căutați în căutarea ajutorului pentru a obține iubitul meu înapoi. Așa că a făcut o vrajă de dragoste pentru mine și a făcut iubitul meu să revină la mine în termen de 48 de ore. cu această mare bucurie în inima mea, vreau să spun un foarte mare mulțumesc Dr. IZOYA că este cel mai bun vrăjitor și este cea mai bună soluție.
De asemenea, el se specializează pe următoarele probleme
(1) Dacă vreți să vă întoarceți înapoi.
(2) Să vindece HIV / AID sau boală asociată
(3) Vrei să fii promovat în biroul tău.
(4) Vrei ca femeile / bărbații să alerge după tine.
(5) Dacă vreți un copil.
(6) Sunteți antreprenor și doriți să câștigați contracte
(7) Vrei să îți ceri soțul / soția să fie pentru totdeauna
(8) Dacă aveți nevoie de ajutor spiritual.
(9) Cum ai fost scamat și vrei să-ți recuperezi banii pierduți.
(10) Opriți divorțul
(11) Invocarea ritualului de bani
(12) Câștigă alegerile