Vraji-Magie

VRAJI

Credeti in vraji?

Urbamistic Ritual pentru cariera


Ritual pentru un serviciu mai bun

Aveti nevoie de ingredientele :

3 cesti cu agheazma, tamiie, un pix, o foaie de hirtie.

Asetati cestile cu agheazma in asa fel incat sa formeze un triunghi echilateral.Apoi spune-ti urmatoarele cuvinte:

"Am venit la Tine, Doamne, sa iti cer ajutorul fiindcama simt deznadajduit si fara nici un sprijin.

Doar cu ajutorul Tau voi putea sa duc la capat ceea ce mi-am propus.

Imi doresc sa mi se schimbe viata, sa am parte de mai mult bine, sa-mi fie zilele mai usoare"

Dupa aceasta beti agheasma din cele 3 cesti si ginditi-va intens la dorinta Dumneavoastra.

Luati foaia de hirtie, notati-va ceea ce ati gindit si impaturiti hirtia in patru.

Pastrati hirtia intr-un loc ferit de ochii celorlalti, iar peste 3 saptamani de la savarsirea ritualului ingropati-o la radacina unui copac.

Niciun comentariu: