Vraji-Magie

VRAJI

Credeti in vraji?

Urbamistic Ritual pentru cariera


Ritual pentru un serviciu mai bun

Aveti nevoie de ingredientele :

3 cesti cu agheazma, tamiie, un pix, o foaie de hirtie.

Asetati cestile cu agheazma in asa fel incat sa formeze un triunghi echilateral.Apoi spune-ti urmatoarele cuvinte:

"Am venit la Tine, Doamne, sa iti cer ajutorul fiindcama simt deznadajduit si fara nici un sprijin.

Doar cu ajutorul Tau voi putea sa duc la capat ceea ce mi-am propus.

Imi doresc sa mi se schimbe viata, sa am parte de mai mult bine, sa-mi fie zilele mai usoare"

Dupa aceasta beti agheasma din cele 3 cesti si ginditi-va intens la dorinta Dumneavoastra.

Luati foaia de hirtie, notati-va ceea ce ati gindit si impaturiti hirtia in patru.

Pastrati hirtia intr-un loc ferit de ochii celorlalti, iar peste 3 saptamani de la savarsirea ritualului ingropati-o la radacina unui copac.

Un comentariu:

.. spunea...

DR Larry este singurul doctor puternic și sincer de pe Internet,
Am contactat 3 medici diferiți și mi-au luat banii și nu au făcut nimic pentru a-mi rezolva problemele, până când am întâlnit un prieten care mi-a prezentat doctorul Larry,
I-am explicat situația mea, mi-a promis că totul va fi bine în 5 zile dacă urmez instrucțiunile, acum sunt foarte bucuros pentru că soțul meu s-a întors și totul este perfect în regulă și trebuie să spun că familia mea este una dintre cea mai fericită familie din lume în acest moment, totul datorită doctorului Larry,
Nu ezitați să-l contactați pentru orice fel de ajutor: Whatsapp: +2349045968228

E-mail: doctorlarry268@gmail.com