Vraji-Magie

VRAJI

Credeti in vraji?

Descantec de sanatate

Cea mai mare avere a omului este sanatatea, toate celelalte decurgand de aici. Cand nu suntem sanatosi nu stim ce bogatie aveam, abia cand ne iimbolnavim devenim constienti de ce am pierdut. E bine ca din cand in cand sa ii amintim subconstientului ca dorim sa ne ajute in pastrarea sanatatii.

Descantecul se face intr-o sambata dimineata.

1. Te trezesti devreme, inaintea zorilor, aduci apa neinceputa intr-o oala de lut si muind in ea un buchetel de busuioc sfintit stropesti in jurul tau. Stropesti si faci semnul crucii spre rasarit si apus, spe miaza noapte si miaza zi, rostind:

Boli necurate, boli spurcate
Mergeti in pustietate
La mine sa nu veniti
Sa nu va lipiti
De capul meu
De trupul meu
De de sufletul meu
Mergeti in loc departat
In pustiul fara viata
In pustiul cel de foc
In pustiul cel de gheata!

2. Iti faci cruce spre rasarit si spui:

Macei Donului m-am rugat
Maica Domnului m-a ascultat Bolile le-a adunat
Departe le-a aruncat
Bolile s-au vindecat
Si am ramas
Frumos si sanatos
Curat si luminat
La trup
La cap
Si la suflet
Ca de Maica Domnului lasat!

3. Iesi in prag si te stropesti pe tot trupul, pe fata pe cap meniind:

Cum straluceste soarele in zori
Asa sa straluceasca Trupul meu
Capul meu
Sufletul meu
De curatenie si de sanatate!
Cum nu poti trece cu piciorul marile
Asa sa nu poata patrunde bolile
In casa mea
In trupul meu
In capul meu
In sufletul meu!

Apa ramasa o arunci dincolo de prag in batatura sau peste balcon daca stai la bloc. Descantecul il repeti la inceputul fiecarui anotimp. El asigura mobilizarea fortelor subconstientului pentrupastrarea sanatatii corpului, mintii si sufletului omului respectiv. Asta nu inseamna ca poti duce in continuare o viata plina de vicii. Legile universale au grija sa stabileasca echilibrul asemeni unei roti.

Niciun comentariu: