Vraji-Magie

VRAJI

Credeti in vraji?

Indragostitii - The Lovers Carti Tarot

Trimite pe FaceBook

Cartea nu inseamna numai dragoste si frumusete asa cum ne-am putea astepta, ci si greutati, obstacole si incercari de tot felul si decizii foarte grele.

6 - Indragostitii - The Lovers 6 - Indragostitii - The Lovers

Indragostitii, The Lovers reprezinta dragoste si uniune dar si nevoia de-a alege intre inima si cugetare. De cele mai multe ori, este destul de greu sa faci acest lucru. Cartea poate indica o decizie complicata dar si nevoia de-a gasi un echilibru atunci cand vointa este impartita in 2 directii diferite.

Cand apar indragostitii, poti sa te astepti la o decizie destul de grea. Daca ai de gand sa mergi pe un anumit drum, un alt drum apare si iti va fi greu sa alegi, pentru ca le doresti pe ambele. Deasemeni - nu poti sa stii ce pierzi cand alegi o alternativa sau alta. Cartea anunta complicatii in alegeri si decizii. In relatii, cartea poate insemna o drama, deoarece a treia persoana intra intr-o relatie. Tu poti fi oricare din acesti trei.

Interpretare: Cartea nu inseamna numai dragoste si frumusete asa cum ne-am putea astepta, ci si greutati, obstacole si incercari de tot felul si decizii foarte grele.

O alta interpretare: Indragostire. Indecizie. Impreuna cu 3 de pentagrame sau 3 de cupe, nunta sau casatorie.

Pozitie intoarsa: Deziluzie in dragoste, singuratate, iti este greu sa gasesti o cale sa te reimpaci cu cineva. Decizie foarte gresita. Impreuna cu Cavalerul de Pentagrame, o alege proasta in dragoste, sau dragoste necorepunzatoare.

«INAPOI

Un comentariu:

Dr Shabah Anolu spunea...

Un minunat Voodoo Spell Caster Sunt foarte fericit pentru ca rugaciunile mele au raspuns in cele din urma, au intotdeauna dorinta de a avea fosta mea sotie inapoi, pentru ca am vrut ca familia mea sa fie fericita, pana cand l-am cunoscut pe Dr. SHABAH ANOLU care mi-a rezolvat problemele pentru mine împărtășesc această mărturie deoarece cred că sunt oameni acolo care au nevoie de soluții la astfel de probleme. Când fosta mea soție mi-a părăsit, am fost foarte devastat și am vrut întotdeauna să o duc înapoi și a ajuns la aperiod, nu l-am mai dorit înapoi. După 7 ani, primul meu fiu avea 12 ani, a venit acasă de la școală și a spus că îi lipsește mama și toată dragostea pe care a arătat-o ​​când era în jurul lui. Sentimentul se repezi prin mine ca o emoționantă tulburare și am avut o mare nevoie să o am înapoi. Ce sa întâmplat cu noi că am separat era ceea ce nu m-am putut gândi și ce a început lupta.
Am contactat medicul online SHABAH ANOLU după ce am citit despre el cum a ajutat pe alții cu problema lor și l-am contactat prin e-mail la naturalvoodoospellhealer@gmail.com sau Whats App Number +1 (845) 731 5341
și am putut să vorbesc și cu el. Sunt fericit și foarte bucuros că, după 7 ani, tot ce am vrut a fost să îmi reunesc familia și să-mi fac din nou viața întregă. Mulțumim lui Dumnezeu pentru această vrăjitorie și vreau ca toată lumea să-l întâlnească la adresa de e-mail: naturalvoodoospellhealer@gmail.com prin Whats App Number +1 (845) 731 5341