Vraji-Magie

VRAJI

Credeti in vraji?

Octombrie - traditii si obiceiuri

 Octombrie


Denumirea populara: brumarel (incepe a bruma, incep a cadea brumele cele mici)

Traditii:
  • Daca in octombrie cade multa bruma si zapada, luna ianuarie va fi moale si calduta.
  • Daca in octombrie si noiembrie este multa ploaie, poti astepta si in decembrie mari vanturi.
  • Brumarel si Martisor sunt surori.
  • Cu cat frunzele arborilor cad mai curand, cu atat mai roditor va fi anul urmator.
  • Gerul si frigul din octombrie imblanzeste pe ianuarie si Faur.
  • Lumina de miazanoapte aduce curand ger mare.
  • Soarecii de camp, de trag catre sat, iarna e aproape.
  • Cand arborii tin frunza mult, iarna e departe, dar va fi grea, si la anul vor fi multe omide.
  • Sunt semne de iarna usoara cand o bubui in luna lui octombrie si noiembrie.
  • Vantul de octombrie este vant bogat.
  • Daca in octombrie este multa ceata, atunci va fi multa neaua in decembrie. 

Un comentariu:

Elfrida spunea...

Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic vrăjitor numit Dr.DWAN m-a ajutat să-mi repar relația. Mi-a fost zdrobit când logodnica mea mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine pentru că avea o aventură cu cealaltă femeie la care lucrează. Plângeam și plângeam în fiecare zi, până când a devenit atât de rău încât am apelat la Internet pentru ajutor, atunci când am citit o recenzie despre marea muncă a Dr.DAWN, apoi l-am contactat pentru ajutor pentru a-mi recupera iubitul, el m-a ajutat să fac o puternică (vrajă de dragoste de reconciliere) și spre cea mai mare surpriză a mea, după 48 de ore în care am făcut vraja de dragoste, logodnica mea s-a întors în genunchi rugându-mă să-l iert. Acum suntem căsătoriți fericiți și toate mulțumirile sunt adresate Dr.DAWN Wonders pentru că m-ați ajutat să-mi salvez relația, puteți contacta Dr.DAWN prin adresa sa de e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
WhatsApp:+2349046229159/
+3550685677099